Vedecké poznatky

90 dňová diéta pre zmenu životosprávy

Idealbody

Autor článku:

Idealbody

 

Ak uvažujete dlhodobo a chceli by ste byť zdravší, viac energický a viac fit?

Je to ideálny program pre vás,

 - ak ste sa rozhodli, že na leto budete mať bombovú postavu! 90 dní stačí na to, aby ste tú veľkolepú zmenu dosiahli, ale nestačí na to, aby ste váhali!

- ak chcete zmeniť svoj životný štýl: 90 dní stačí na to, aby ste zmenili svoje zafixované (stravovacie) návyky a vytvorili a osvojili si nové. Ak uvažujete dlhodobo a chceli by ste byť zdravší, viac energický a viac fit, využite aj naše individuálne poradenstvo! Hlbšie analyzujeme vaše stravovacie návyky, zmapujeme a definujeme tie návyky, ktoré viedli k obezite, a pomôžeme vám pri vytvorení kompletnej diéty - a z dlhodobého hľadiska zdravšej životosprávy.   Viac sa o tom dozviete tu.

90 dňová diéta nad 40 : Ak máte viac ako 40 rokov, nebojte sa, deväťdesiatdňová diéta je pre vás rovnako dobrá ako pre kohokoľvek iného! Ak však máte nadváhu 40 kg alebo viac, vyberte si diétu 40 kg PLUS Pre bacuľatých

Ale poďme pekne po poriadku!

Postavu do bikín môžeme dosiahnuť pomocou troch 30 dňových diét! 

Počas diéty v záujme zdravého chudnutia  musíte dodržiavať presne určený systém, musíte presne dodržiavať dávkovanie kokteilov diéty Idealbody® (o tom budeme písať nižšie)! Budete sa stravovať pravidelne - vzhľadom na obsah živín kokteili sú považované za jedlo (!) - takže nebudete hladovať!

Opis a postup pri 90 dňovej diéte

Počas programu odporúčame 3, 4 alebo 5 jedál v závislosti od vašej výšky:

Turbó Diéta

1.fáza (1-2-3. deň)

Raňajky Obed Olovrant Večera

Turbó DiétaV prvých 3 dňoch 90 dňovej diéty organizmus zbavíme toxínov, prestavíme sa mentálne a fyzicky, naladíme sa na diétu. Aj keď sa to môže zdať prísne, verte nám, tých pár dní detoxu prospeje vášmu organizmu.

AKO?
Raňajky, obedy, večere (podľa potreby aj olovrant) nahraďte 1 porciou kokteilu Idealbody®.

2.fáza (4-17.deň)

Raňajky Obed Olovrant Večera
600 kcal
 

Turbó DiétaDiéta sa dá ľahko dodržať, nevyžaduje vážnu zmenu životného štýlu, a kilá sa napriek tomu deň čo deň strácajú. Cieľom v tejto fáze je neustále sa približovať k vysnívanej hmotnosti. Váš organizmus sa zásobí vitamínmi, ale čo je najlepšie, že celý čas je v stave neustáleho odbúravania tukov.

AKO?
Raňajky a večere (podľa potreby aj olovrant) nahraďte 1 porciou kokteilu Idealbody®. Na obed si dajte jedlo s nízkym obsahom uhľohydrátov, s energetickou hodnotou 600 kcal.

3.fáza (18-30.deň)

Raňajky Obed Olovrant Večera
1200-1500 kcal

Turbó Diéta

Vedeli ste, že vaše telo po diéte sa začne automaticky vracať k pôvodnej hmotnosti? Preto potrebujete stabilizačné obdobie, počas ktorom si váš metabolizmus a myseľ zvykne na vašu novú hmotnosť, nové množstvo stravy a systém.
 

AKO?
Večeru (podľa potreby aj olovrant) nahraďte 1 porciou kokteilu Idealbody®. Okrem toho by ste denne mali prijať 1200 - 1500 kcal, jedzte jedlá bohaté na bielkoviny s nízkym obsahom uhľohydrátov.

Túto diétu zopakujeme trikrát, aby sme vás dostali do najlepšej formy! 
O dávkovaní kokteilov píšeme nižšie, je dôležité, aby ste si to tiež prečítali!

Poradenstvo

Môžete tiež požiadať našich Poradcov o pomoc pred, počas aj po 90 dňovej diéte! Výsledok je individuálny, ale vo všetkom vás budeme podporovať, aby sme z vašej diéty vyťažili maximum!

Pohyb a diéta

Diéta dobre funguje aj bez cvičenia a intenzívneho športovania, pretože vaša hmotnosť na 80% závisí od vašej stravy. 
Ak ste sa doteraz pohybovali, môžete v tom pokračovať, len budete musieť upraviť dávkovanie, o ktorom si môžete prečítať nižšie. 
Ak ste sa však doteraz nehýbali, nezačnite intenzívne cvičiť súčasne s diétou. Ak sa chcete zlepšiť aj v tejto oblasti, začnite malými krokmi, napr. vystúpte z autobusu skôr a pokračujte v ceste svižnou chôdzou, alebo si namiesto výťahu vyberte schody, atď. Ak potrebujete pomoc s naplánovaním cvičenia, naši poradcovia vám pomôžu aj s tým! 

Na dosiahnutie podobných výsledkov s 90 dňovou diétou musíte poznať presné dávkovanie.

Prečítajte, je to dôležité!

V prípade nadmernej nasýtenosti olovrant pod 160 cm môžete vynechať. Nad 180 cm sa odporúča aj desiata. Môže to byť kokteil alebo ovocie s nízkym obsahom cukru (napríklad jablko) okolo 11:00. 

Ak intenzívne cvičíte (min. 45-60 minút), pred a po tréningu vypite po pol porcii vo vode rozmiešaného kokteilu Idealbody®. Ak cvičíte ešte intenzívnejšie, požiadajte o osobné poradenstvo.
 

Pitný režim a stravovanie počas 90 dňovej diéty

Ak počas diéty máte hlad, možno ste si nevybrali správne dávkovanie alebo váš organizmus má odlišné potreby. V takom prípade požiadajte o pomoc našich poradcov!

Tekutiny okrem kokteilov: 0,5 litra zeleninového vývaru po celý deň. 1-2-3. deň pite iba vývar, nejedzte zeleninu (môžete ju zamraziť). Ak nechcete variť zeleninovú polievku, môžete ju nahradiť kapsulami Herbal Harmony Idealbody®. Celkový denný príjem tekutín vrátane kokteilov by približne mal byť 2,5 až 3 litre.

Dôležité! Z dôvodu intenzívneho uvoľňovania toxínov sa odporúča denne užívať 2 kapsuly Antioxidant Idealbody®.

Vláknina je kominárom čriev, pomáha odstraňovať usadeniny a pomáha pri optimálnom trávení, preto môže byť prospešné, ak diétu doplníte konzumáciou psyllia (skorocelových lupienok). Denne zamiešajte 1 polievkovú lyžicu psyllia v 2 dl vody a vypite. Nemá nepríjemnú chuť, a má pozitívny vplyv na trávenie.

Receptár obsahuje ľahko pripraviteľné, vyskúšané a chutné jedlá, na ktorých si pochutná celá rodina!

Ďalšie užitočné informácie

Diéta nie je zložitá, ale Často kladené otázky by ste v každom prípade mali prečítať, nájdete v nich užitočné odpovede.

Počas 90 dňovej diéty by ste sa mali cítiť úplne normálne. Zápcha, hnačka, hlad, únava, slabosť nie sú súčasťou tejto diéty! Ak sa s tým stretnete, najprv si prečítajte Často kladené otázky alebo sa opýtajte našich poradcov. Radi vám pomôžu!

Píšte Denník chudnutia - úspech podporuje vytrvalosť, pomôže, keď prídu ťažšie dni! Zahrňte do svojho denného programu 30 až 60 minút ľahkého cvičenia, napr. intenzívnu prechádzku.

DÔLEŽITÉ! Ak chcete schudnúť, pôst nie je dobrý nápad! Ak neustále máte pocit hladu, sústavne hladujete, fungovanie vášho tela sa v dôsledku nižšieho príjmu zmení, nakoniec síce schudnete, ale budete úplne oslabení a váš metabolizmus sa spomalí. Ak začnete znova jesť, objaví sa jojo efekt, vďaka ktorému môžete pribrať viac ako pred diétou. Určite by ste sa tomu mali vyhnúť!

Ak máte otázky, obráťte sa na nás s dôverou!

BLOG 10 užitočných tipov na stravovanie 10 užitočných tipov na stravovanie 10 užitočných tipov na stravovanie

Zostavili sme pre vás niekoľko užitočných, ľahko sledovateľných a kedykoľvek denných tipov, ako zefektívniť stravu.

#výživa
Recepty Ríbezľová polievka s mätou Ríbezľová polievka s mätou Ríbezľová polievka s mätou
#obed #bezlepkový #aj pre diabetikov #polievka

Diétna kalkulačka: Nájdite tú pravú diétu pre vás!

Nájdite svoj ideálny Idealbody balík!

Pohlavie:

kg

cm