Pomoc s nákupom
Informácie o objednávkach
K odoslaniu objednávky nie je potrebná registrácia, keďže každú úspešnú objednávku automaticky potvrdzujeme zaslaním spätnej väzby, je dôležité, aby ste zadali správny a bezchybný kontakt.
Objednávky v pracovné dni sú spracované a odovzdané kuriérskej službe do 10.00 hod. V prípade platby vopred prevodom na účet a bankovou kartou objednané produkty odosielame v deň prijatia platby. Objednávky prijaté po 10.00 hod. spracujeme v nasledujúci deň.
Minimálna objednávka je 16 EUR. Neúčtujeme náklady na balenie, ale náklady na doručenie hradí zákazník. Balíky doručujeme v neutrálnych kartónových krabiciach bez loga, môžete si ich bezpečne objednať aj na adresu pracoviska.
Postup objednávky:
1. Kliknite na tlačidlo webshopu.
2. Vyberte produkt v danej kategórii (môžete použiť filtre vľavo).
3. Pri balíkoch kliknite na tlačidlo Detaily, pri jednotlivých produktoch kliknite na tlačidlo Pridať do košíka.
4. Pri balíkoch vyberte príchute, a vpravo kliknite na tlačidlo Pridať do košíka.
5. Produkt, ktorý ste pridali do košíka, sa zobrazí v okne vpravo.
6. Kliknite na tlačidlo Objednať.
7. Potom vpravo v strede vyberte tlačidlo Ďalej do pokladne.
8. Vyplňte osobné a fakturačné údaje (k objednávke nie je potrebná registrácia). (Aké sú výhody registrácie?)
9. Vyberte spôsob doručenia.
10. Vyberte spôsob platby.
11. Prijmite všeobecné zmluvné podmienky.
12. Stlačte tlačidlo Odoslať objednávku, Vaša objednávka je hotová.
Zásady ochrany osobných údajov
O zásadách ochrany osobných údajov súvisiacich s nákupom vo webshope sa viac dozviete tu»
Právo na odstúpenie od zmluvy
Právo na odstúpenie si môžete uplatniť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia produktu a uzavretia zmluvy o využití služieb. Podľa všeobecných pravidiel 14-dňová lehota nezahŕňa deň prevzatia produktu, alebo v prípade poskytnutia služieb deň uzavretia zmluvy.
Svoj záujem odstúpiť od zmluvy môžete oznámiť ústne (telefonicky 0908 66 59 00), poštou (najlepšie doporučeným listom), e-mailom (info@idealbody.sk). Právo na odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje iba na nerozbalené produkty.
V prípade odstúpenia od zmluvy ste povinný tovar okamžite vrátiť, najneskôr však do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy, alebo ho odovzdať spoločnosti alebo osobe oprávnenej spoločnosťou prevziať tovar. Vrátenie tovaru je považované za splnené v rámci stanovenej lehoty, ak tovar je vrátený pred uplynutím lehoty. Je dôležité vedieť, že v prípade pochybností je na objednávateľovi, aby preukázal, že svoje právo na odstúpenie od zmluvy oznámil včas.
Objednávateľ je povinný tovar vrátiť predávajúcemu na vlastné náklady.
Spoločnosť je povinná vrátiť sumu rovnakým spôsobom, aký spôsob platby bol zvolený objednávateľom, s výnimkou, ak objednávateľ výslovne súhlasil s tým, aby spoločnosť pre vrátenie platby použila iný spôsob.
Spoločnosť v prípade zmluvy o kúpe tovaru pri odstúpení od zmluvy objednávateľom môže čiastku, ktorá sa má vrátiť, zadržať až dovtedy, kým objednávateľ tovar nevráti.
Reklamácie
Informácie o reklamáciách môžete prečítať v odseku VZP, ktorý nájdete tu.