BLOG

Bez raňajok ani krok?

Idealbody

Autor článku:

Idealbody

 

Raňajky nie sú iba vyvrcholením dňa, sú oveľa viac! Ste zvedaví, prečo?

Vydáte sa na cestu hladný, iba po veľkej káve, ktorá je dobrá iba na zúženie ciev. Už sedíte na autobuse, alebo v aute, nemáte silu ani na to, aby ste zdvihli ruku, a to je ešte len začiatok! Musíte sa sústrediť v práci na tisíce povinností, ktoré Vás vyčerpávajú psychicky aj fyzicky. Najväčší problém nastane, ak nebudete mať dostatočné energetické zásoby.

Ak šéfujete, budete omnoho nervóznejší a povrchný, ak ste zamestnancom, môžete rátať s tým, že ani polovicu nepochopíte z úloh, ktoré Vám zveria. Povedzme to tak, nebudete ten, ktorého z kolektívu pochvália pre proaktívne správanie.

Asi nie je prekvapujúce, že naštrbená bude nielen efektivita v pracovnej činnosti, ale aj celý Váš organizmus. 

Prečo? Pretože akonáhle to môžete urobiť, okamžite začnete jesť, dokonca až chvátať. Všetko možné. A podľa možností také jedlá, ktoré nadvihnú hladinu cukru v krvi, pretože Vaše telo bude túžiť po sladké. Toto je prvá chyba, ktorú môžete urobiť počas diéty.

Raňajky sú nielen jedno denné stravovanie, ale musí byť silným štartom do nového dňa. Ak ich vynecháte, budete jesť na obed viac, ktorý bude mať nepriaznivý vplyv na zaťaženie organizmu, čo sa v konečnom dôsledku preukáže aj na zníženom výkone. Keď opäť získate svoju aktivitu späť, už bude popoludnie!

Nie, nejde tu len o prácu, ale aj o to, ako sa cítite celý deň. 

Ktoré svoje „ja“ máte najradšej?

Svoje dynamické, energické, kreatívne ja, alebo človeka, ktorý je spomalený od hladu, enervovaný, psychicky aj fyzicky vyčerpaný, ktorý stále rozmýšľa len o nasledujúcom stravovaní? Ja mám oveľa viac rád to predchádzajúce „JA“!

Len pokoj, ani ja nemám čas v rannej naháňačke pripraviť zložité raňajky, ale dve veci mám vždy na zreteli, pretože chcem byť fit a zdravá: jem pravidelne, veď naše telo má rád systematickosť a viem, že svoje telo „naprogramujem“ činmi, a nie myšlienkami!

Turbó Diéta

Jedlá, ktoré pripravujem, sú bohaté na bielkoviny, obzvlášť to platí na raňajky.

Výskumy v oblasti výživy potvrdzujú, že tí ktorí túto zásadu dodržiavajú, budú menej náchylní k obezite.
Aj preto považujem za dobré riešenie kokteil Idealbody. Je možné ho ochutiť rôznymi ingredienciami, okrem toho, že je dostupný v siedmych základných chuťových variáciách, preto moje raňajky nikdy nebudú monotónne.

Často nalejem svoju rannú kávu do kokteilu, a tak sa nemusím vzdať ani svojich starých návykov. Doteraz najdlhší čas na prípravu: 3 minúty, ale do toho som už započítala aj nekonečný ranný boj s dieťaťom o to, aby sme včas odštartovali z domu. A ešte niečo! Neochutený kokteil je bez laktózy a lepku. Na to ho ešte môže konzumovať každý, ale ak máte potravinovú alergiu, tak je to blahodarné, lebo sa nemusíte obávať.

To čo môžem jednoznačne tvrdiť: môj ranný kokteil Idealbody zodpovedá plnohodnotným raňajkám na báze bielkovín, plné vitamínov a minerálnych látok. Hladinu cukru v krvi aj výkon budem mať vďaka tomuto nápoju oveľa lepší. O tom už ani nehovorím, že je výdatný, preto doobeda ani nevyhladnem. Aj vtedy len s mierou.

Ak ste v nepriateľstve s témou raňajok aj vy, zo srdca odporúčam tento kokteil, pretože sa s ním zbavíte množstva potenciálnych a už existujúcich problémov.

Na zdravie!
 

BLOG 10 užitočných tipov na stravovanie 10 užitočných tipov na stravovanie 10 užitočných tipov na stravovanie

Zostavili sme pre vás niekoľko užitočných, ľahko sledovateľných a kedykoľvek denných tipov, ako zefektívniť stravu.

#výživa
Recepty Ríbezľová polievka s mätou Ríbezľová polievka s mätou Ríbezľová polievka s mätou
#obed #bezlepkový #aj pre diabetikov #polievka

Diétna kalkulačka: Nájdite tú pravú diétu pre vás!

Nájdite svoj ideálny Idealbody balík!

Pohlavie:

kg

cm