Vedecké poznatky

21 dňová Busy Days diéta

Idealbody

Autor článku:

Idealbody

 

Kvôli sedavej práci a každodenným povinnostiam pribudli kilá? Nerobte si starosti, tých pár nadbytočných kíl sa ľahko môžete zbaviť aj za pár týždňov! Busy Days diéta sa drží ľahko, nevyžaduje si vážnejšiu zmenu životného štýlu, nadbytočné kilá i napriek tomu zo dňa na deň ubúdajú.

Turbó DiétaObdobia plné pracovných povinností ľahko zanechajú stopy na
postave nás všetkých, pretože nemáme čas venovať pozornosť tomu, čo jeme. Ak ste v podobnej situácii, vyskúšajte Busy Days diétu, ktorá bola vyvinutá pre zaneprázdnené dni. 

Pomocou nej sa nadbytočných kíl môžete zbaviť za 3 týždne.

  Turbó Diéta

  

  

  

  

  

  

  

Ako postupovať pri Busy Days diéte:

Počas diéty by ste sa mali riadiť veľmi jednoduchým systémom, počas ktorého Vám odporúčame naplánovať 3, 4 alebo 5 jedál v závislosti od Vašej výšky:

Turbó Diéta

Popis obsahuje 4 jedlá, ale nenechajte sa zmiasť, počas diéty si vytvorte správny počet jedál na základe svojej výšky. 

1. fáza (1.deň)


Turbó DiétaV prvý deň diéty Busy Days sa na diétu naladíme mentálne aj fyzicky.

Aj keď sa to môže zdať prísne, verte, že sa Vášmu organizmu príjemne uľaví.
AKO máte postupovať? Každé jedlo nahraďte 1 porciou kokteilu Idealbody®.

2. fáza (2-21. deň)

Turbó DiétaOd druhého dňa to budete mať naozaj jednoduché. V tejto fáze sa tukové vankúšiky zo dňa na deň rozpúšťajú, Vaše telo sa zásobí vitamínmi, a na tom celom je najlepšie to, že Váš organizmus celý čas bude v stave neustáleho odbúravania tukov.

AKO máte postupovať? 
Raňajky, desiatu a večere nahraďte 1 porciou kokteilu Idealbody®. Na obed si doprajte jedlo s kalorickou hodnotou 600 kcal bohaté na bielkoviny s nízkym obsahom sacharidov. 
Počas týchto 20 dní by ste nemali mať problémy diétu dodržať, pretože sa nemusíte úplne vzdať klasického jedla, ale kilá každým dňom budú ubúdať. 

  

Diéta a pohyb:

Busy Days diéta funguje dobre aj bez cvičenia a intenzívneho športovania,  pretože 80% Vašej hmotnosti závisí od Vašich stravovacích návykov. 

Po dlhšom čase strávenom doma buďte opatrní, nezačnite sa intenzívne hýbať súčasne s diétou, pre Vaše telo by to bolo veľa zmien naraz. Ak ste sa chceli zlepšiť aj v tejto oblasti, začnite malými krokmi, napr. vystúpte z autobusu skôr a pokračujte v ceste svižnou chôdzou, alebo si namiesto výťahu vyberte schody, atď. 

Ak ste cvičili aj doteraz, športovaniu sa môžete venovať aj počas diéty, v takom prípade však budete musieť upraviť dávkovanie. Pri intenzívnom športovaní (min. 45-60 minút) pred a po tréningu vypite polovičnú porciu vo vode rozpusteného kokteilu Idealbody® Ak cvičíte ešte intenzívnejšie, požiadajte o osobné poradenstvo.

BLOG 10 užitočných tipov na stravovanie 10 užitočných tipov na stravovanie 10 užitočných tipov na stravovanie

Zostavili sme pre vás niekoľko užitočných, ľahko sledovateľných a kedykoľvek denných tipov, ako zefektívniť stravu.

#výživa
Recepty Ríbezľová polievka s mätou Ríbezľová polievka s mätou Ríbezľová polievka s mätou
#obed #bezlepkový #aj pre diabetikov #polievka

Diétna kalkulačka: Nájdite tú pravú diétu pre vás!

Nájdite svoj ideálny Idealbody balík!

Pohlavie:

kg

cm